tisdag 1 september 2015

Första veckan!

Första veckan förbi!
Spännande, skrämmande, roligt och jobbigt var det.
På tisdagen (första morgonen) spydde jag halva dagen, antagligen på grund av flytten. Heheee hupps.

På lördagen var den värsta hemlängtan borta :) så klart saknar jag alla, men nu börjar jag trivas på riktigt.

Jag lär mig staden bättre och bättre, genom att navigera efter domkyrkans torn. Hihi.






Jag bor precis bredvid Fyrisån, som rinner igenom Uppsala.
Det är nära centrum men är ett lugnt område för det. 
Största delen av Uppsala är lugnt :) 

 




Just utanför dörren finns det gamla äppelträd.

En av de bästa sakerna med Uppsala är att det finns så mycket lövträd.



Och jaa ännu en gång:
 
            GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
                           EMILIA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar